Austra #FINĀLS

Dziļās sērās paziņoju, ka mans izaicinājums – 20 reižu kriosaunas kurss ir beidzies! Nu labi, labi – vienīgās sēras ir par to, ka vairs tik bieži nebūšu pašā saunā un nesatikšu foršās Kriosaunas meitenes. Par visu pārējo – prieks un līksme!

Kas tad mainījās?

Atcerieties, es jums teicu par tām savām trakajām galvassāpēm? Tās ir vēsture! Par to jau vien nenormāls prieks. Bet kas tad vēl mainījās un, kādi secinājumi pēc kriosaunas superkursa?

– Ikdienā esmu kļuvusi simtreiz priecīgāka un sakārtotāka. Esmu spējīga ļoti skaidri identificēt problēmas un tās atrisināt nekavējoties. Tas, iespējams, labās pašsajūtas dēļ, bet domāju, ka tur ir vēl kāds triks. Domas sakārtotas, viss notiek.

– Esmu pārbaudījusi, ka kriosauna ārstē ne tikai galvassāpes, bet arī sastiepumus (nu, manā gadījumā, nogulējumus) – biju nogulējusi roku, aizgāju vienreiz un pārgāja gandrīz momentāli.

– Esmu pārbaudījusi to, ka paģiras kriosauna ārstē labāk par pilnīgi visu. Jau sekundes pēc iznākšanas no kabīnes, jutos krietni, krietni labāk. (Šito riktīgi iesaku visiem ballētājiem!)

– Sanāca pārbaudīt arī to, ka ja pēc kriosaunas apmeklē solāriju, iedegums ir krietni vien kvalitatīvāks un apdegumu nav pat drusciņ pārspīlējot ar laiku tajā. Neveselīgo bālumu esmu nomainījusi pret jēdzīgu ādas krāsu!

– Man ir sakārtojusies vielmaiņa. Pie tam – diezgan interesanti. Sākumā, pēc krio, negribējās ēst. Pēc kādām astoņām procedūrām, vakarā pēc kriosaunas biju gatava apēst ziloņu armiju. Man ik pa brīdim uzpeld problēmas ar apetīti – visos darba stresos kaut kā aizmirstas paēst un pēc tam grūti sevī ko iedabūt. Šī lietiņa arī drusciņ sakārtojās.

– Atceries, ka teicu, ka vēlos uzlabot principā tikai pašsajūtu? Lai arī esmu ēdusi vairāk, esmu nometusi kādus 3 kilogramus. Un pazaudējusi arī pāris centimetrus no vidukļa apkārtmēra. Pašai vairāk patīk uz sevi spogulī skatīties 🙂

– Āda! Tagad tā ir maigāka, gludāka un krēmi necik nav vajadzīgi.

– Amizanti man šķiet arī tas, ka kriosaunas eksperimenta laikā ieguvu krietni vairāk pārliecības par sevi un drosmes!

– Ak, vai es minēju, ka galvassāpes ir pazudušas?

 

Ai, man vispār viss patīk!

 

Liels, liels paldies Krio meitenēm par šo izaicinājumu! Nāca tieši īstajā brīdī un jūtos lieliski! Paldies Kriosaunas mammai Valentīnai par tiešām izcilajām sarunām un Kriosaunas labajam gariņam Kristīnei par lielo, milzīgo pozitīvisma devu un draudzību! Zinu, ka 20. reize kriosaunā nebija pēdējā. Noteikti ik pa brīdim iešu vēl.

Paldies, paldies, paldies! 🙂

Leave a Reply

