Kā ātrāk atgūt veselību pēc sporta atpūtas traumām?

Vasara ir aktīvās atpūtas un sauļošanās periods. Tā ir bauda un prieks, aizbraukt uz pludmali pasauļoties vai izbraukt aktīvajā atpūtā pludmalē vai uz ūdens. Līdz ar pārmērīgām sportiskajām aktivitātēm pie dabas var gadīties arī traumas: apdegumi, sasitumi, sastiepumi vai jūtama muskuļu pārslodze, kas nākošajās dienās rada diskomfortu.

Kā pēc iespējas ātrāk atgūt stāvokli, kurā nekas nesāp?
Šajā gadījumā kriosauna var palīdzēt atgūt labu pašsajūtu īsā laika posmā. Krioprocedūras darbības princips, kurā  īsu laiku (2-3 min) ir ekstremāli auksta temperatūra, dod ķermenim stimulu paātrināt asinsriti un vielmaiņu, tādā veidā ievērojami samazinot sāpes, uzlabojot pašsajūtu un paātrinot ķermeņa atjaunošanos pēc traumas vai saules apdegumiem. Pēc aukstās kriosaunas procedūras ir vieglāk atrasties vasaras svelmē un mazāk iespēju apdegt.

Kriosaunas procedūras:
-Samazina sāpes un uztūkumu pēc sasitumiem, vai sastiepumiem;
-Atjauno ādu, samazina apsārtumu un noņem niezošo sajūtu pēc apdegšanas saulē;
-Samazina un noņem muskuļu sāpes;
-Paātrina traumēto audu sadzīšanu rehabilitācijas procesā un nodrošina audu saaugšanu un sadzīšanu 3 reiz ātrākā laikā;
-Noņem nespēku un galvassāpes pēc pārmērīgas alkohola lietošanas;
-Atvieglo sajūtu atrodoties vasaras karstumā;
-Sniedz pozitīvu enerģiju;

Krioprocedūru apmeklējumam nav vecuma ierobežojuma. Atkarībā no iegūtajām traumām iespējams būs nepieciešama vairāk kā viena kriosaunas procedūra, bet viegla un patīkami laba sajūta pēc procedūras ir garantēta.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s